Wednesday, October 14, 2009

ya Allah berikanlah kesihatan kepada ayah ku

skang bapak da xsehat cam dlu....kalu dlu owang kate rupe dy sebijik rupe p.ngah tp skang mke dy da berubah muke dy agak da rupe arwah tokli........dy mkan pon da xley...nasi xmakan lgsung kalau makan pon secoet jerk 2 pon ibu da suke sgt.....kalau time dy nk makan 2 kitowg mesty wat cepat2 sbab kesian ngok dy.....ya Allh kuatkanla aty aku......
aku bangga ble aku masuk USIM, dlu bapak selalu ckap n kadang2 merendah2kan kitowg mse nga belajo kt sek. menengah.....tp bg dr aku sendirila ak lbih suka kalau bpak sendiri yg bg nsihat berbanding ibu,sebabnyer bpak xrapat sgt ngan kitowg,se aku nga stam ak byk pegang kate2 bapak sampaila aku diantara pelajar yg ok se stam dlu...skang bler da msok USIM ni bapak selalu mcm aku nmpak dy bangge ngn aku dan bangge ngn anak2 dy bler ramai yg da nampak mse dpan skit la....mmg terserlah.......YA ALLAH AKU BANGGE KAU BERIKAN AKU KELUARGA AKU....skang bapak byak menunjuk hormat kt ktowang....oiy2 kla xde mood plak nk taip....neng kali aku smbung lg eh.......cayang bapak!!!!!!!

No comments:

Post a Comment